Credit foto: Tristian Parks
„Baby Come Back”, ultimul lansat de Thomasina, este o adevărată „clasă instant”. De la versurile atrăgătoare și ritmul melodic de neuitat, melodia devine tot mai bună cu fiecare ascultare. Thomasina exprimă o dezbatere internă constantă asupra romantismului trecut și a valorii sale. În mod incontestabil, îi lipsește subiectul la care cântă, dar recunoaște răul pe care i l-a făcut și probabil îl va face din nou dacă îl lasă să se întoarcă în viața ei. Amintirea lor arde în mintea ei, dar așa cum spune „știam că mă vei mistui într-o noapte”, creează sentimentul că ar fi în flăcări oricum. Sentimentul pe care îl contemplă pe parcursul piesei „Baby Come Back” este dacă este mai bine să ai durerea cu sau fără ei. Și așa cum sugerează titlul, ea alege cu. În esență, aceasta este o piesă pentru oricine își lipsește pe cineva. Este un subiect general și totuși Thomasina reușește să-l facă să se simtă personal și intim.
Piesa începe cu un fel de sunet mecanic însoțit de muzica statică, apoi un clic, înainte ca piesa să înceapă. Sunetele tangibile ale muzicii aici, de exemplu un înregistrător sau un player de CD, sunt mici dar incredibil de reflectorizante asupra mesajului transmis de Thomasina. Este ceva la care se agață, ceva ce a spus sau a auzit de un milion de ori și totuși se repetă. Ea este neliniștită, așa cum este exprimat de ceea ce urmează să auzim. „Visele tale sunt motivul pentru care mă trezesc, încerc să adorm din nou, dar sunt blocată” vocea ei este înțepătoare și îi introduce pe ascultători în calitatea înaltă pe care o găsim în restul piesei. Versurile care urmează sunt ritmatice poetic, urmând o structură sincronizată cu ritmul. Este aproape o invitație la participare, imposibil de rezistat pentru a cânta în acompaniament după o ascultare, dar aceasta este doar introducerea ei. Este refrenul ei, în care vocea perfectă și armonioasă a lui Thomasina repetă din nou și din nou „baby come back” care este cu adevărat captivant. După primul refren, ea este pierdută în gândurile ei despre subiectul ei. Poze vechi, zâmbetul lor, mintea lor. Desi este clar că o rănesc, ea nu le oferă nimic în afară de complimente. Piesa pare să se încheie cu același strigăt „baby come back to me”, dar pe măsură ce muzica dispare, ascultătorul poate auzi o ultimă șoaptă a „revino”. Sunt detalii precum acestea care fac ca „Baby Come Back” să fie o piesă atât de îndrăgostită și de analizabilă, creativitatea lui Thomasina în producție și scriere de piese este afișată frumos în fiecare parte a ei.
Thomasina a început să facă muzică doar la zece ani și și-a dezvoltat talentul deopotrivă. Urmează fiecare aspect al procesului de scriere de cântece, a studiat producția audio la Northern Vermont University, lucrând la abilitatea de a fi o creație independentă. În 2018, a lansat primul său single „You Don’t Deserve This”, deschizându-și calea către stilul ei actual de muzică pop. Acest single și celelalte single-uri ale ei sunt în mare parte reflectoare ale experiențelor și emoțiilor sale personale. Dar „Baby Come Back”, pe care a început să-l producă acum doi ani, este diferit. În această piesă, explorează abilitatea ei de povestitor prin crearea unui personaj care să povestească piesa și să se concentreze în jurul unei despărțiri convingătoare, dar de fapt inventate. Cu astfel de abordări noi, cu siguranță voi reveni să văd ce mai are Thomasina în magazin pentru noi.