Recenzie: BUTTERCUP – KID TRAVIS

Recenzie: BUTTERCUP - KID TRAVIS

Kid Travis tocmai a lansat un single la care vei ajunge să cânți alături după doar câteva audieri. „Buttercup” este o melodie ușoară și veselă; o melodie de dragoste pentru o fată plină de complimente dulci. Uneori, trebuie doar să spui persoanei căreia îi place cât de mult ți-a căzut pe plac, iar Kid Travis nu se sfiește să-și arate interesul față de această fată. Tot ce vrea el este să petreacă timp cu ea, exprimat inteligent în versurile sale și foarte pozitiv în tonul vesel care persistă pe tot parcursul cântecului. Este atât de captivant încât se va fixa rapid în mintea ta și este extrem de ușor și distractiv să îl cânți împreună cu prietenii tăi. Poți chiar să i-l trimiți persoanei de care ești atras, ca o modalitate de a cuceri. Kid Travis cu siguranță ar fi de acord.

La introducerea cântecului, poți auzi o piesă ușoară care sună și ciocănește și acordurile unei chitare care creează o intrare frumoasă în primul vers. Acest vers prezintă același ritm stabilit cu un beat moale în fundal, care completează frumos vocea lui Kid Travis. Toate vibrațiile bune și relaxante ale piesei continuă și în timpul întregului refren, odată cu introducerea și mai multor instrumente care completează frumos vocile. La partea instrumentală putem observa cum sunetele la care ne-am obișnuit încep să se domolească puțin pentru a evidenția tonurile bogate pe care vocea lui Kid Travis le poate atinge într-o melodie. Vocea sa este evidențiată și mai mult când ajungem să auzim un vocal run foarte bine executat în mijlocul ultimului refren.

Un nou artist în creștere care produce muzică cu influențe de indie punk și trap, Kid Travis face senzație, depășind 150 de milioane de streamuri pe Spotify. S-a născut în Bristol, Pennsylvania și a început să facă muzică în 2013. În ultimii ani, a devenit popular pe YouTube prin interpretarea cover-urilor unor cântece ale artiștilor cunoscuți, cea mai cunoscută fiind mashup-ul dintre „Sad” de XXXTENTACION și „XO TOUR LIFE” de Lil Uzi Vert. Unele dintre cover-urile sale au fost chiar recunoscute de către artiștii originali ai cântecelor, în special Post Malone și Bryson Tiller. Numărul său de abonați pe YouTube a depășit 480.000 de abonați până în prezent. Din acel moment, a început să se concentreze mai mult pe crearea propriei sale muzici, piesa sa „Strawberry Shakes” având aproape 70 de milioane de audieri pe Spotify. Cariera sa a luat cu adevărat avânt, iar pentru Kid Travis cerul este limita.