Recenzie: Cavities – Arrlo

Recenzie: Cavities - Arrlo

Făcând valuri în lumea pop-rock-ului, Arrlo a lansat noul lor single plin de picanterie, „Cavities”. Piesa este una dintre cele 4 single-uri viitoare ale trupei, oferind ascultătorilor o degustare dulce a ceea ce urmează să vină. Inspirată din experiență personală, „Cavities” povestește o poveste a unor iubitori cu soarta încrucișată, explorând sentimentele unei relații care nu a fost niciodată destinată să fie. Trupa explică concepția piesei, declarând: „Această piesă este experiența personală a unor iubitori cu soarta încrucișată prin care am trecut anul trecut. A fost o perioadă foarte tensionată, pentru că totul despre sentimentele noastre era nespus, dar exista această atracție magnetică gigantică. Circumstanțele noastre nu erau aliniate la acel moment, din câteva motive, și am scris în tăcere această piesă despre bucuria pe care o simțeam în privința ei, dar și despre durerea de a ști că nu aș putea explora cu adevărat asta. De asemenea, se numește ‘Cavities’, pentru că ea este o dansatoare burlescă și m-a întrebat dacă am văzut actul pe care urma să-l îndeplinească. Eu nu l-am văzut și ea mi-a spus ‘Este atât de dulce, îți vor face carii’. Și astfel, s-a născut ‘Cavities’. De asemenea, am interpretat-o live la spectacolul nostru Life is Beautiful, iar ea a urmărit transmisia în direct. A fost o amintire destul de agridulce.”

Făcând-o o piesă perfectă pentru vara, „Cavities” este plină de melodiile pline de energie și greu de uitat pe care le poți asculta în bucle. Vocile clare și doritoare ale lui Sunni Suede ne poartă prin povestea captivantă a melodiei, transmițându-ne o nostalgie agridulce. Vocile de acompaniament completează sunetul muzical al lui Suede, producând armonii calde și bogate. Creând un peisaj sonor energic de pop-rock, „Cavities” include tobe percutante și riff-uri vibrante de chitară. Sunetul prezent în „Cavities” este similar cu acte precum White Reaper, Pale Waves, The Wldlfe și Honey Revenge, ceea ce o face o adăugare excelentă oricărei liste de redare de pop-rock/indie-rock.

Trupa nouă din Los Angeles, Arrlo, este pregătită să cucerească lumea pop-rock. Grupul este format din membrii Sunni Suede, Alexander Vera și Anthony Braun. Suede este liderul și compozitorul proiectului, respirând viață nouă în teme precum dragostea, pierderea și suferința prin prisma unei persoane trans pragmatice și pasionate în același timp. Vera și Braun sunt basistul/chitaristul și, respectiv, toboșarul trupei, contribuind fiecare cu instrumente live peste piesele de fond pop. Prin crearea unui sunet unic, Arrlo și-a câștigat o bază de fani loiali, deschizându-și oportunități de interpretare pentru trupă, precum festivalul Life is Beautiful din 2022.