Recenzie: Galaxies – Malena Boccadoro

Recenzie: Galaxies - Malena Boccadoro

„Galaxies” este cel mai nou single al artistei Malena Boccadoro. Aceasta piesă abordează problema complexă și emoțională a găsirii sensului într-o perioadă de pierdere. Deși piesa gravitează în jurul acestui subiect, există o multitudine de moduri în care fiecare poate relaționa versurile cu propriile sale experiențe de viață. În „bio”-ul de pe Instagram, Malena scrie: „suficient de curajoasă pentru a spune că sunt muziciană”, iar această piesă arată într-adevăr curajul ei de a scrie cu atâta vulnerabilitate și introspecție. Această piesă pare echivalentul cuiva care își expune sentimentele în mod deschis.

Piesa sună clar și fără efort pe toată durata ei. Păstrează un ton destul de calm, dar are elemente sonore care o fac interesantă în anumite puncte. Tonalitatea relaxată a piesei permite o mai mare apreciere a versurilor și poveștii pe care o transmit. Vocea lui Malena este înfricoșătoare și în același timp reconfortantă, făcând-o componenta cea mai remarcabilă a piesei. Vocile ei adaugă autenticitate și o calitate piesei, care te face să vrei să o asculți din nou și din nou. Un aspect de remarcat al structurii piesei este modul în care se încheie. Piesa pare să se termine brusc, lăsându-te cu dorința de mai mult, realizând cât de mult îți dorești să o asculți din nou. Aceasta face ca piesa să fie molipsitoare și una pe care o vei lăsa să se repete. În plus, tranziția de la finalul piesei în început este atât de fluentă și coezivă, încât piesa nu pare atât de trecătoare.

Malena Boccadoro este o cântăreață și compozitoare talentată. A lansat patru single-uri de când și-a început activitatea muzicală. Primul ei single, „Novacaine”, a fost lansat în 2020, ceea ce a demonstrat că Malena are talent pentru muzică și scriere de cântece. După lansarea primului ei single, a mai lansat încă trei, care demonstrează același nivel de talent. Cântecele ei depășesc scrierea superficială a versurilor, datorită naturii introspective a stilului ei de scriere. Stilul ei dezvăluie complexitatea artei sale, făcând-o și mai plăcută de ascultat. Pe lângă muzica ei, Malena își dezvăluie și latura artistică prin prezența sa pe rețelele de socializare. Contul ei de Instagram urmează un stil uimitor și captivant, care arată audienței o altă latură a personalității ei artistice. Cu siguranță, ar trebui să ascultați toate single-urile ei pe Spotify pentru o ascultare captivantă și introspectivă.