Recenzie: Good Times Go – Nicky Youre

Recenzie: Good Times Go - Nicky Youre

Nicky Youre este gata să revendice onoarea covârșitoare a „Melodiei verii” cu noua sa piesă „Good Times Go” („Bunele vremuri se duc”). Există un vechi proverb care afirmă că tinerii nu știu să-și valorifice tinerețea în întregime, dar de ce ar fi așa? Viața este scurtă și trebuie să o bucuri cât poți. Oamenii sunt întotdeauna atât de concentrați pe ziua de mâine încât uită să trăiască la maxim prezentul. Amintirile pe care le creăm acum vor fi cele în care ne înfășurăm atunci când vom fi bătrâni și cenușii. Așa cum cântă Nicky în pre-refren: „Probabil că va răni mâine, dar te asigur că merită.” Întră la petrecere. Strică difuzoarele cu acele hituri nostalgice. Dansează cu străini care par a fi cei mai buni prieteni ai tăi. Sărută persoana cu care ai avut o conexiune toată noaptea. Stai până când răsare soarele și abia atunci coboară cu picioarele pe pământ. Va exista întotdeauna o scuză pentru a nu petrece o noapte nebună, dar mahmureala durează doar 24 de ore, în timp ce bucuriile rămân pentru totdeauna.

„Good Times Go” este o piesă adictivă care emană pozitivitate și dezinvoltură. Este un amintire necesară de a trăi în prezent. Cu melodia sa antrenantă și versurile cu care te poți identifica, acest cântec vesel și vivace este coloana sonoră perfectă pentru a crea amintiri alături de prietenii tăi. Nicky a trăit clipe de mare extaz și momente de tristețe, iar el vrea să-și reamintească publicului său să fie prezent în momentele de extaz, deoarece acestea sunt cele care îți oferă ceva de care să te ții în timpul momentelor inevitabile de tristețe. Bunele vremuri trec mult mai repede decât cele rele, așa că este important să te bucuri de acele momente de euforie într-o măsură cât mai mare. Indiferent dacă alegi să iei drumul mai lung acasă, să stai lângă piscină sau să rămâi pentru o melodie în plus la petrecere, „Good Times Go” este melodia verii.

Nicky Youre este un cântăreț și compozitor de muzică pop american. El a devenit cunoscut după hitul său „Sunroof” ce a primit dublu disc de platină de către RIAA în 2022. A petrecut 11 săptămâni consecutive în topul Billboard Hot 100, ocupând confortabil locul 10. Nicky a adus energia sa molipsitoare pe scenă, debutând în calitate de cap de afiș în Los Angeles și New York la începutul acestui an. Luna trecută a susținut primul său spectacol la festivalul Bottletock din Napa. Fiind un om în mișcare, acolo unde sentimentele pozitive îl urmează, îl poți vedea acum în turneu alături de Benson Boone. „Good Times Go” este piesa de titlu a noului său EP, iar Nicky continuă să-și demonstreze talentul în muzica sa plină de bucurie!