Recenzie: Have You Ever Loved Someone – Banners

Recenzie: Have You Ever Loved Someone - Banners

Chiar dacă dragostea poate separa oamenii, uneori există o dragoste mai rară și mai optimistă, în așteptare în jur. Noua piesă a lui BANNERS, „Have You Ever Loved Someone”, detaliază un tip special de relație, una plină de speranță și alinare. El continuă spunând: „Ai iubit vreodată pe cineva atât de mult încât să te sfâșie?”, explicând cât de copleșitoare și totuși magică poate fi dragostea, în funcție de persoană. Prin urmare, dacă ascultătorii au avut doar relații instabile până acum, această piesă aduce o transformare exuberantă în obișnuita melodie a inimii frânte, încurajându-ne pe toți să luptăm mai mult pentru „adevărata dragoste”.

Pornind cu acordurile energice ale chitarei, versurile progresează cu un ritm de tobe puternic și cu dubluri vocale antemice, coborând în energie înainte de refren. Seamănă cu artiști precum Bastille, vocalele metalice „ahhh” și tobele zdrobitoare ajută piesa să progreseze, echilibrând momentele intime cu falsetto cu momente puternice cu voce joasă. Apreciez în mod deosebit schimbarea progresiei acordurilor în timpul punții, în timp ce producția adaugă aceste bătăi dulci de lemn. În ansamblu, piesa a părut strălucitoare și plină de bucurie, ca și cum noi începuturi ar putea fi chiar dincolo de orizont.

De la vârsta de 7 ani, Michael Nelson a început să cânte muzică la Liverpool Cathedral, dezvoltându-și talentele unice cu ajutorul tatălui său. De atunci, el a devenit practic un nume cunoscut, adunând recenzii și recunoaștere la nivel larg. Cu peste 1 miliard de streamuri și 6,7 milioane de ascultători lunari pe Spotify, mulți oameni probabil că au dat peste piesa sa din 2019 „Someone To You”, cu o producție optimistă și cinematografică și cu o interpretare vocală autentică optimistă. După ce a semnat cu Island Records, Michael a lansat primul său EP „Empires on Fire” în 2017 și compilația cu numele său, „Banners”, în 2016, stabilindu-și sunetul controlat, dar nealterat. Utilizând totul, de la orgă ușoară, pian rapid și lovituri de tobe cinematice, am redat melodia sa „Perfectly Broken”, uimit de cât de intime și emoționale se simt melodiile și versurile. Deci, chiar dacă și-a dovedit deja talentul ca artist minunat, sper că va continua să creeze!