Recenzie: Honest – QUIETLOVE

Recenzie: Honest - QUIETLOVE

Fanteziile legate de persoana de care ești îndrăgostit și toate părțile minunate ale personalității sale sunt atât de distractive. Dar la ce punct emoțiile tale și realitatea încep să se amestece? Cum știi că persoana în care te-ai îndrăgostit în mintea ta este de fapt persoana care stă în fața ta? QUIETLOVE încearcă să răspundă la această întrebare în noul său single „Honest”. Acest cântec este o experiență auditivă extraordinară, oferindu-ți voci uimitoare și versuri incredibile care te fac să te simți ca acasă. Acest single este primul dintr-o serie care va urma în 2023 și este o modalitate minunată de a începe anul.

QUIETLOVE folosește influențe de muzică synth și hip-hop pentru a crea cu măiestrie acest cântec captivant. Vocea sa se potrivește perfect tonului melodiei. Cu un refren exploziv și versuri pline de energie și dans, el capturează perfect sentimentele care vin odată cu încercarea de a-ți organiza gândurile despre o persoană de care ești atras. „Honest” are un refren debordând de energie, amplificat de priceperea lui QUIETLOVE în ale versurilor. Își amplifică vocea în câteva momente remarcabile ale melodiei într-un mod atât de plăcut. Menținând energia vie de la început până la sfârșit, QUIETLOVE are acest sunet pop caracteristic epocii de aur, care îi dă o notă caldă. „Honest” este cu siguranță un cântec pe care îl vei fredona încontinuu și cu care te vei putea identifica.

QUIETLOVE, solist și compozitor din Toronto, face muzică de când își aduce aminte. A început călătoria sa muzicală pe Myspace și și-a mărit baza de fani și a dezvoltat sunetul său de atunci. La vârsta de 17 ani, a semnat primul său contract de publicare și de atunci a avut un succes tot mai mare. Cu abilitățile sale muzicale, el a concertat în întreaga America de Nord alături de artiști precum Tokyo Police Club, Tyler Shaw și Strumbellas. El este extrem de creativ cu sunetul său și nu va înceta să muncească. QUIETLOVE va lansa mai multă muzică în decursul anului.