Recenzie: How Does It Feel – Tom Grennan

Recenzie: How Does It Feel - Tom Grennan

Realizarea că ai lăsat să-ți scape ceva cu adevărat special prin degete nu este cel mai bun sentiment. Poate să te înfioră și să te facă să te gândești. Toată lumea știe că șansele a doua sunt rare, dar asta nu îi oprește pe Tom Grennan să încerce. Pe noua sa piesă, How Does It Feel, Tom își cere fostei iubiri o a doua șansă. Să știi că ai ocazia unei a doua șanse nu este ceva de care să faci abuz. Când ai această oportunitate de a reconstrui, este un moment de bucurie. Un moment în care trebuie să crezi în iubire și să încerci din nou. How Does It Feel este un imn pop-rock care explorează entuziasmul și sentimentul ușor ca aerul de a primi acea a doua șansă la romantism. Ceva atât de rar.

Piesa începe cu voci estompate care explodează într-un instrumental pop. Imediat, este up-tempo și rapid, stabilind tonul. Este o melodie dansabilă în întregime, menită să-ți trezească simțurile și să te facă să sărbătorești a doua șansă alături de el. Piesa are un bas puternic cu chitară și tobe ușoare. Instrumentalele entuziaste se îmbină perfect cu versurile senzuale. Aceste versuri arată latura veselă a lui Tom. Nu poți să nu dansezi și să te miști în ritmul acestui pop-rock bop. Acest super talent britanic nu vine să joace cu vocile rockstar care îi arată gama sa ca artist.

Cum te simți este un single de pe viitorul album al lui Tom Grennan, What Ifs & Maybes. Tom Grennan este un artist britanic popular, cu un simț dezvoltat pentru creativitate. Abordează tot felul de subiecte în muzica lui. A obținut succes destul de rapid. Acest album viitor este o sărbătoare a succesului său nou și a călătoriei care l-a adus acolo. Este un album distractiv, menit să fie dansat și savurat în orice moment alegi. Tom vrea ca audiența lui să se distreze cu muzica sa și să învețe să iubească creativitatea sa într-o lumină pozitivă.