Recenzie: I Really Like Her – ZELA

Recenzie: I Really Like Her - ZELA

ZELA lansează single-ul inundat de bisexualitate, intitulat „I Really Like Her”. Această piesă povestește vechea poveste despre îndrăgostirea de cineva care nu este disponibil. Ne îndrăgostim cu toții de persoane pe care nu ar trebui să le iubim, dar inima vrea ceea ce vrea. Nu există suferință mai devastatoare decât pierderea unei persoane care nu a fost niciodată cu adevărat a ta. Tropeul prieteni-iubiți-străini continuă să lase părți nevinovate devastate în urma sa. Este ușor să te îndrăgostești de cineva în baruri întunecate, cu băuturi tari și muzică care te face să te apropii puțin mai mult, dar când soarele răsare, petrecerea pare să se încheie la fel de repede cum a început. Chiar dacă știi că această poveste de dragoste vijelioasă se va încheia tragic, există un motiv pentru care oamenii spun „mai bine să fi iubit și să fi pierdut decât să nu fi iubit deloc”. Viața este plină de lecții de învățat, iar unii dintre noi le vor învăța din nou și din nou, pentru că atunci când îți place cu adevărat cineva… nu prea poți face mare lucru pentru a-ți schimba destinul inimii tale.

„I Really Like Her” a fost inspirată de romancea tumultuoasă dintre cântăreața principală Liv Griff și o fată inaccesibilă. Este siluetată pe fundalul pistelor de dans murdare și săruturilor impregnate de fum din scena muzicii indie nordice. Liv Griff își menține abordarea caracteristică și obraznică în compoziția pieselor, dar de data aceasta a infuzat versurile garantate pentru a te îmbia înamuzea în durerea romantică cinematografică britanică a prietenilor-iubiți-străini. Melodiile pline de emoție se îmbină perfect cu o interpretare explozivă din partea fratelui ei, Max Griff, la tobe. Piesa este asemănătoare cu serialul de televiziune Skins de la E4, are versuri asemănătoare celor de la Arctic Monkeys în primele lor înregistrări și explorează primele experiențe queer ale lui Liv. Într-o combinație perfectă, introducerile vocale pop și incapsularea temelor din cultura britanică tinerescă se reunește pentru a crea un imn LGBTQ+ remarcabil, de care lumea are nevoie.

ZELA este formată din doi frați, Liz și Max Griff, din nord-estul Angliei. Duo-ul a creat un stil întunecat și imaginativ de alt-pop plin de atitudine. Descriși ca o combinație între Charlie XCX și Wolf Alice, cu o notă de Blondie și Yungblud, ei sunt într-o clasă proprie în industrie. Cei doi s-au făcut cunoscuți prin abordarea lor caracteristică și obraznică a versurilor și compozițiilor. După ce au debutat în industrie în 2020, ZELA a lansat o serie de single-uri, fiecare explorând teme complexe și propria lor marcă de Brat-Pop unic. S-au impus rapid ca un act de neocolit pe o scenă muzicală. ZELA are planuri mari de a-și continua ascensiunea în 2023, iar „I Really Like Her”este doar o mică degustare a geniului lor scandaloas și a cuceririi totale.