Recenzie: it’s nothing you did (it’s everything) – Corzine

Recenzie: it's nothing you did (it's everything) - Corzine

Corzine îi poartă pe ascultători într-o călătorie plină de încredere și conectare cu noul său cântec, „nu e nimic ce ai făcut (este totul)”. Există un moment după o relație când începi să înțelegi în sfârșit tot ceea ce ai renunțat pentru a face lucrurile să funcționeze, mai presus de toate părțile tale. Niciodată nu ne place să fim personajele negative din propria noastră poveste, așa că este extrem de satisfăcător când poți să pleci și să știi că nu tu ai fost problema. Poți iubi atât de mult pe cineva și totuși să înțelegi că trebuie să pleci pentru sănătatea și echilibrul tău mental. Mulți parteneri toxici arată doar că le pasă după ce deja ai ieșit pe ușă și, pe măsură ce imploră să te întorci, trebuie să îți amintești cum te-au tratat atunci când credeau că nu vei pleca niciodată. A începe de la zero nu este ușor, dar nu este niciodată o decizie greșită să alegi să fii tu și să nu te mulțumești cu mai puțin decât meriți. Când îți așezi capul pe pernă, poți să dormi liniștit știind că ai dat tot ce ai putut și să te consolezi cu gândul că fostul tău partener va sta treaz toată noaptea cu senzația că nu e nimic ce a făcut… este totul.

Acest cântec este primul single de la Corzine de la debutul lor album. Prima lor lansare în 3 ani ne aduce o reflecție asupra experiențelor lor de viață de când a plecat. Explorează nuanțele tuturor tipurilor de relații: romantice, platonic, familiale și dansează în jurul posibilităților de finaluri alternative – dacă ar fi fost altfel? Scrierea lor este plină de și dacă-uri – o reflecție a propriei nesiguranțe și anxietăți. Se joacă cu metafore acute pentru a surprinde concepte mult mai mari despre încercarea de a-ți găsi locul în lume. Partea lor preferată a piesei „nu e nimic ce ai făcut (este totul)” este la minutul 1:25 când muzica se construiește cu o pauză funky sub vocea lor euforică și puternică. Corzine crede în puterea vindecării prin conexiune comună și muzica lor este sigură să aducă oamenii împreună.

Corzine, cunoscută și sub numele de Hayley Lewis, este o cântăreață/songwriter independentă de alt-rock cu elemente de pop, indie și dream pop. Ascultarea unei piese Corzine este ca și cum ai arunca o privire în pagina jurnalului cuiva sau ai fi o muscă pe perete la sesiunea lor de terapie. A lansat albumul lor de debut „Uite ce-am făcut” în 2020. Piesa lor „Cafeneaua” a acumulat peste 17.000 de audieri pe Spotify. Fiind fostă actriță de teatru și membră a unui cor, muzica lor te poartă într-o călătorie emoțională. Urmează Corzine mai jos și ascultă „nu e nimic ce ai făcut (este totul)” acum!