Recenzie: Never Going Home – Noelle

Recenzie: Never Going Home - Noelle

Cea mai bună companie pe care o vei avea vreodată este cea proprie. Nimeni altcineva nu te va înțelege așa cum o faci tu. Uneori uităm asta. Ne lăsăm pradă relațiilor noastre și uităm să ne iubim pe noi înșine. În acest vară nu este loc pentru asta. Ne sărbătorim pe noi înșine și mergem înainte cu o atitudine mai bună față de viață. Renunță la relația care te ține în loc și lasă totul în urmă. Piesa ”Never Going Home” a lui Noelle este imnul pentru noi, cei care vrem să sărbătorim după ce ne-am lăsat în urmă o relație mai puțin perfectă.

Noelle vrea să dansezi ca și cum nimeni nu te-ar privi în timp ce te bucuri de noua ei piesă ”Never Going Home”. Această piesă pop-dance pentru despărțiri are o sinceritate și o autenticitate remarcabile. Noelle menține lumina piesei cu vocea sa plină de viață și versurile ei lipsite de griji. Ea vorbește despre dragostea pentru libertatea nou descoperită, iar bucuria pe care o descrie este mai mult decât molipsitoare. ”Never Going Home” este o piesă potrivită pentru ringul de dans. Combinația unei tehnici de sintetizator din anii ’80 cu vibrațiile disco bass creează un amestec de genuri care este desfătător pentru ureche. Piesa rămâne pe repeat, deoarece nu poți să nu dansezi și să cânți cu aceeași stare de bine pe care o simte Noelle.

Noelle este un artist autentic care a crescut în teritoriul Tyendinaga Mohawk din Ontario, Canada. Ea s-a născut într-o comunitate muzicală în care muzica a devenit limba ei maternă. De la o vârstă fragedă, Noelle cânta și învăța că vocea ei este puternică. A început prin a-și posta cover-uri pe canalul ei de Youtube, dar a început să scrie propriile ei piese în curând. De atunci, ea a adunat o urmare incredibilă și a lansat multe melodii excelente. Muzica i-a fost întotdeauna terapeutică. Ea aduce această parte a sunetului ei tuturor fanilor ei cu fiecare piesă pe care o lansează.