Recenzie: Overcommitted – Stacey Kelleher

Recenzie: Overcommitted - Stacey Kelleher

Învățarea să te pui pe tine pe primul loc este o sarcină dificilă de îndeplinit. Există mereu frica de a dezamăgi pe cineva și a spune nu poate fi dificil. Stacey Kelleher abordează aceste sentimente și temeri în noul său single, „Overcommitted”. În timp ce uneori este dificil să spui nu, este chiar mai dificil să spui mereu da și să nu ai nicio clipă pentru tine. „Overcommitted” ilustrează situația dificilă în care se află Kelleher, lupta interioară pe care o are între a-și alege sănătatea mintală în detrimentul dorinței de a reuși. Chiar dacă urmărirea visurilor tale este o călătorie minunată, uneori poate deveni copleșitoare; întotdeauna este în regulă să recunoști asta și să iei o pauză pentru tine.

„Overcommitted” se îndreaptă puternic spre scena indie-pop, punând în evidență stilul relaxat al lui Stacey Kelleher. Noul single este co-scris de Kelleher și viitoarele compozitoare din Nashville, Emily Gurklis și Fran Litterski. Pe parcursul cântecului, vocile aspre ale lui Kelleher plutesc peste un peisaj sonor sintetizator oniric, mixat cu pian și chitară inspirată de Holly Humberstone. Piesa este plină de melodii captivante și versuri pe care ascultătorii le pot relaționa, oferind o privire autentică asupra vieții și sentimentelor lui Kelleher ca muzician. Un imn captivant și autentic pentru muncitori istovitori, „Overcommitted” cu siguranță va resona cu alți supradozați de succes.

Un artist indie-pop în plină ascensiune, Stacey Kelleher este o forță bazată în Nashville cu care trebuie să te iei în seamă. Este compozitoare, producătoare și multi-instrumentistă, cunoscută pentru muzica ei sinceră și vulnerabilă. Compunerea muzicii servește ca o eliberare pentru ea, ajutând-o pe Kelleher să navigheze prin cele mai bune și cele mai rele momente ale vieții. Kelleher este inspirată de artiști precum Holly Humberstone, LANY, Lennon Stella și Phoebe Bridges. Unele dintre lansările sale populare includ „Thing of the Past”, „ILY & I Can’t Say It”, „Worst Case Scenario” și „Broke In”. Dacă Stacey Kelleher nu se află pe radarul tău, asigură-te că asculți aceste cântece și le adaugi în playlist-ul tău!