Recenzie: Ruin My Life – Ryan Mitchell

Recenzie: Ruin My Life - Ryan Mitchell

Depășirea dependenței este o luptă dificilă pentru mulți oameni. Ryan Mitchell abordează această luptă în ultimul său single, „Ruin My Life”. Melodia a început ca o baladă de dragoste toxică pentru dependența lui, detaliind luptele sale cu alcoolul. Mitchell este sobru de 2 ani, dar are încă zile în care trebuie să lupte să nu ia un pahar. „Ruin My Life” este un omagiu adus celor care luptă cu dependența, cum afirmă Mitchell, „Sunt recunoscător să fac parte dintr-o comunitate a persoanelor care împărtășesc experiențele mele. Sper să ofer, într-o anumită măsură, o voce acestei comunități și să ajut oamenii.” Mitchell speră, de asemenea, să depășească limitele de gen cu această melodie, fuzionând pop-punk și pop / hip-hop împreună, simțind că povestea din „Ruin My Life” se traduce bine în ambele genuri.

„Ruin My Life” este o melodie ciudată și jucăușă pe care o vei asculta în buclă. Cu o energie comercială pop contagioasă, piesa îmbină creativ o esență de rock cu o notă de pop-punk. Demonstrându-și abilitățile impresionante de compunere, Mitchell îmbibă „Ruin My Life” cu melodii memorabile și împinge piesa înainte cu atingeri de percuție energice. Mitchell ne oferă unul dintre cele mai de neuitat refrene, îmbinându-l cu un material melodic captivant care îi permite vocii să se înalțe. Vibe-ul pop-punk / alt-pop pe care „Ruin My Life” îl radiază are o legătură cu unele dintre influențele lui Mitchell, cum ar fi My Chemical Romance, Post Malone și Blackbear.

Artistul alternativ de pop bazat în Los Angeles, Ryan Mitchell, a câștigat atenția pe TikTok încă de la debutul său single, „Russian Roulette”. Datorită acestei atenții, el a reușit să obțină în mod constant un grup de fani devotați, format din emoi, outcasti și iubitori de muzică din întreaga lume. Mitchell a dezvoltat un sunet și un stil de scriere unic cântând și scriind pentru o serie de trupe punk / rock din Los Angeles. El folosește cârlige puternice, voci fluide și armonii multiple pentru a explora subiecte dificile precum sănătatea mentală, iubirea toxică și dependența. Prin muzica sa, el speră să împărtășească experiențele sale cu publicul său și să dea voce celor care se luptă.