Recenzie: single song – PENNY X

Recenzie: single song - PENNY X

Oricine a trecut printr-o despărțire știe cât de dificil este să uiți de cealaltă persoană. Poți să îți ștergi numărul de telefon și să rupi toate pozele în bucăți. Chiar și după ce ai luat aceste măsuri drastice, unele gânduri tot se pot strecura. Când am văzut pentru prima dată titlul piesei „single song” a lui PENNY X, am crezut că va fi despre libertatea care vine odată cu despărțirea. Am fost plăcut surprins să descopăr că ea cântă de fapt despre cât de greu este să treci peste un fost iubit. PENNY X folosește această melodie pop energică pentru a-și exprima toate sentimentele pentru că nu le mai poate lăsa să înoate în mintea ei. Arată cât de bun poate fi muzica ca mecanism de rezolvare a problemelor.

Mi-a plăcut foarte mult instrumentația în această melodie și cum progresează. Este calmă în versuri, în timp ce PENNY X cântă: „încerc să găsesc ceva ce pot spune și care nu are legătură cu tine”. Muzica se construiește până la refren, când ea întreabă „de ce tot scriu aceste versuri despre tine?” și declară „nu meriți o singură melodie”. Este aproape ca și cum muzica reprezintă o acumulare de emoții. În plus, sunetul electronic distorsionat cu ecouri a fost o alegere stilistică bună pentru acest cântec, deoarece sună ca și cum am fi în mintea PENNY X în timp ce o curăță de toată energia negativă. Ascultând acest cântec, mi-a plăcut și cât de ironic a fost. PENNY X spune că fostul ei iubit nu merită o singură melodie, dar întreaga melodie se referă la el.

PENNY X este un artist independent din Berlin care se tratează prin compunerea de cântece. Aceasta este cu siguranță cazul cu „single song”. Piesa face parte din EP-ul ei intitulat foarte potrivit „how (not to) get over your X”. Dacă ai nevoie de recomandări despre ce să asculți în continuare, ar trebui să verifici „stupid”, o altă melodie de pe acel EP. Are un sunet similar cu „single song” și vorbește despre dorința de a te întoarce la vremurile mai bune dintr-o relație. Pe de altă parte, „back to your dad’s” este o melodie mai șocantă despre dorința de a-i dori cele mai rele lucruri unui fost iubit. Nu trebuie să spun că vei găsi aici imnul despărțirii perfect pentru a striga și pentru a te ajuta să treci peste problemele tale în relație.