„The Sequel” este povestea unei relații care s-a sfârșit doar pentru una dintre părți. Naratorul cântecului rămâne blocat în repetarea și retrăirea acestei povești. El nu speră să repete această experiență, ci să trăiască o nouă poveste. Cântecul nu aduce aminte de relația veche, așa cum fac multe cântece despre despărțire, ci el îi simte lipsa persoanei cu care să trăiască aceste amintiri. „The Sequel” reprezintă un apel pentru acel al doilea șansă. Tematica constantă a poveștilor și a filmului îl readuce pe ascultător la acel titlu semnificativ. Prin privirea la relație ca pe o poveste, Kadish reușește să reîncarneze sentimentul de izolare care este prezent în mod frecvent după o despărțire. El este separat de propriile sale amintiri, privindu-le nu ca pe ceva trecut, ci ca pe o poveste la care poate să se conecteze și să adoarmă. El le consideră ca pe o poveste lăsată în suspans. El doar speră că, atunci când povestea va continua, nu va mai sta privind tavanul deasupra lui, ci va putea să se întoarcă și să o vadă în timp real în ochii partenerului său. Sfârșitul izolării. Întreaga sa narare pare să aibă loc în patul în care el se află singur, ca și cum ar reflecta asupra tuturor acestor lucruri în timp ce adoarme. El se întoarce mereu la această perspectivă.
Cântecul începe cu un pian constant, dar delicat, o notă la un moment dat, abia diferențiată în ton și care totuși conține o intensitate emoțională prin pauzele la care atrage atenția. „Redau povestea noastră ca un film în mintea mea”, primul vers al cântecului și un rezumat complet al acesteia. Vocea sa redă un fel de durere epuizată, se pierde și devine tot mai liniștită la sfârșitul fiecărei afirmații. Dar, odată cu fiecare nouă replică, el recuperează o putere în cântat care permite întoarcerea la vocalizări frumoase. Aceste vocalize, însoțite de pian, sunt constante pe parcursul întregii piese; dar pe măsură ce devine mai emoțional, când imploră „nu mă vei lăsa să rescriem povestea noastră”, instrumente cu coarde, aproape nesemnificative, îi imită sunetul. Creșterea și coborârea acestui segment al cântecului este cu neputință să nu emoționeze, este unul dintre puținele momente care durează fără o descriere a patului din care el cântă. Sunt cele mai scurte momente de speranță ale cântecului care, într-un fel straniu, sunt mai sfâșietoare decât perioadele lungi de tristețe. La următoarea redare a versului „Nu mă vei lăsa să rescriem povestea noastră”, această creștere emoțională și creșterea volumului care o reflectă devin evidente, cu „noastră” fiind cântat de un cor compus din propria sa voce suprapusă. După aceasta, el cântă de două ori „Tot ce vreau e să mă trezesc lângă tine într-un sequel”, pe acel pian familiar, și „The Sequel” se încheie
„The Sequel” a fost scris acum șapte ani împreună cu Tony Ferrari și Nathan Chapman și este cea mai recentă lansare a lui Kevin Kadish. Dacă arunci o privire doar pe Spotify-ul său, ai putea crede că este una dintre cele șapte single-uri, toate scrise în ultimii trei ani. Dar Kadish are o bogată colecție de lucrări, iar experiența lui se întinde de-a lungul decadelor, mai mult decât pare la prima vedere. Născut și crescut în Baltimore, Maryland, Kevin a avut întotdeauna o pasiune pentru muzică, el a urmat Berklee și Universitatea din Maryland, unde și-a creat specializarea: managementul muzical. După absolvirea facultății, el a lucrat ca artist solo, interpretând cântece originale și făcând turnee pe coasta de est a SUA alături de trupe precum Dave Mathew’s Band și Hall&Oates. Însă a renunțat la această carieră, urmând ceea ce considera că este cel mai bun talent al său, scrierea. El a co-scris cântece pentru artiști precum Willie Nelson, până când a întâlnit o cântăreață relativ necunoscută la acea vreme, Meghan Trainor. Prin co-scrierea și producerea piesei „All About That Bass”, care a fost pe locul 1 în topul Billboard Hot 100 timp de opt săptămâni în 2014 și a devenit un hit mondial, el și-a propulsat cariera și pe cea a lui Trainor. De atunci, a colaborat cu artiști precum Miley Cyrus, Morgan Wallen, Jason Mraz și mulți alții. A fost nominalizat de 3 ori la Premiile Grammy, de două ori în cadrul celei de-a 57-a ediții a premiilor pentru „All About That Bass” și o dată în cadrul celei de-a 47-a ediții pentru cel mai bun album pe partea de engineering. Urmați-l pe Kevin Kadish și ascultați „The Sequel” pentru a rămâne la curent cu succesul său copleșitor.