Recenzie: Wasted on Me – Bertie Newman

Recenzie: Wasted on Me - Bertie Newman

“Wasted on Me” este o melodie indie-folk melodică cu un sunet atrăgător și înfricoșător. Bertie Newman își arată inima pe mânecă în timp ce scrie și cântă noua sa piesă. „Wasted on Me” poate fi privită ca o privire înspăimântătoare în interiorul lui Bertie, gândindu-se că nu este suficient pentru partenerul său. Această piesă se luptă cu demonii din interior, în timp ce încearcă să păstreze compoziția exterioară, arătând fanilor săi luptele sale în timp ce este și vulnerabil. „Dependent să fiu în jurul tău, mă tem că te-aș putea trage în jos”, atinge profund. Arată adevărul interior al ceea ce înseamnă să iubești cu adevărat pe cineva, dar mereu te întrebi dacă ești suficient pentru ei.

“Wasted on Me” are un ton frumos pe tot parcursul. Vocea lui Bertie este captivantă, plasând o săgeată direct în inima ta și trăgându-te în această experiență cu el. Ne capturează de la început cu armoniile sale fermecătoare înainte de a fi puși în lumea versurilor lui. Accelerând în refren, Bertie îi atrage pe ascultători prin lărgirea vocii și apoi ne lasă să așteptăm mai mult cu fiecare bătaie. Tonul acestei piese se potrivește perfect cu versurile sale, creând o lume muzicală desăvârșită de Bertie. Ascultarea fiecărui moment este dureroasă, dar vrei să experimentezi această durere frumoasă alături de această melodie seducătoare.

Bertie Newman înaintează mari pași în creația sa, având doar 22 de ani. Tânărul cântăreț/compozitor este din Hackney London, scrie și interpretează cântece profund personale. Săpând în experiențele personale, de la relații până la sănătatea mentală, Bertie își împărtășește talentul cu publicul său. El a construit o bază importantă de fani pe Tik Tok. Fanii interacționează prin utilizarea melodiilor sale pentru a crea videoclipuri frumoase ale propriilor puncte de vedere și experiențe. Bertie este pe cale de a lansa primul său EP în aprilie, cu piesele „Wasted on Me” și „I Will”. Asigură-te că urmărești evoluția lui Bertie Newman și îl urmărești mai jos!