Recenzie: You Were The One – Beth McKenzie

Recenzie: You Were The One - Beth McKenzie

Nimic nu mă enervează mai mult decât oamenii din trecut care îmi murdăresc numele. Mai ales când aveam impresia că lucrurile s-au încheiat amiabil. Campania de denigrare este ușor de înțeles dacă sfârșitul a fost destul de neplăcut. Când sfârșitul a fost plăcut și dorit de ambele părți, însă – sunt mereu șocat și ușor trădat de cruciadă. Dar mai mult decât orice, sunt supărat și rănit. Este o gamă complicată de emoții care se experimentează. Din fericire, atunci când cuvintele mă trădează, „You Were the One” a lui Beth McKenzie vorbește despre această experiență.

Ascultă „You Were the One” de Beth McKenzie aici.

„You Were the One” este un single alt-pop pasionat despre povestirile fantastice care circulă despre sfârșitul unei relații, din partea unei părți emoțional imature care te enervează pur și simplu. De obicei, această parte este unul dintre foștii parteneri ai relației care suferă acum de o ușoară nesiguranță și amărăciune. Melodia începe cu sintetizatoare aeriene care îndeamnă ascultătorii să-și amintească de trecut. Versurile de început detaliază naivitatea artistului nostru în a crede că fostul partener va fi onest și matur în privința sfârșitului relației lor. În schimb, descoperim că au transferat prăbușirea conexiunii asupra lui McKenzie. Al doilea vers introduce o bubuitură recurentă de la bas, care crește spre refren pentru a marca resentimentul crescând al artistului după ce a fost etichetat ca fiind problema. Dar refrenul dezvăluie adevărul; declinul relației se datorează incapacității fostului partener de a-și imagina pe termen lung conexiunea. Schimbarea bruscă către un sunet mai ascutit, mai brut la începutul refrenului simbolizează enervarea lui McKenzie față de situație înainte de a se calma și de a recunoaște că ambii au jucat un rol în sfârșitul relației. Această asumare a responsabilității de către McKenzie este extrem de respectuoasă; și cred că demonstrează și maturitatea lor emoțională. Progresia melodie ulterioră prezintă o aranjare a sintetizatoarelor aeriene și a instrumentelor de coarde însoțite de tobe pentru a captura perfect gama de emoții pe care o trăiește McKenzie. Cu toate că acceptă deschis rolul lor în deznodământul relației, fostul partener continuă să atribuie prăbușirea relației exclusiv lor. „You Were the One” descrie în mod exact cât de infuriant poate fi să fii persoana mai înțeleaptă în urma sfârșitului unei relații atunci când fostul partener insistă să te împingă în noroi.

Cântăreața, compozitoarea și muziciana Beth McKenzie din Marea Britanie nu este străină în sfera muzicală. Artistul și-a început călătoria la vârsta de 7 ani, devenind instruită în mod clasic la flaut. A avut chiar onoarea de a cânta alături de Orchestra Halle la vârsta de 12 ani. Cu toate acestea, la vârsta de 15 ani, McKenzie a trebuit să facă o pauză în urmărirea muzicii pentru a se confrunta cu o boală cronică. Acum, la vârsta de 20 de ani, artistul se întoarce pentru a-și continua cariera și pentru a răspândi atitudinea lor cu picioarele pe pământ prin creații muzicale pe care cei din jur le pot înțelege în profunzime și recunoaște. Textul artistului nu numai că detaliază unele dintre complicațiile pe care le-au depășit, dar permite ascultătorilor să exploreze propriile obstacole, ceea ce generează o atmosferă de recunoaștere și înțelegere profundă. Dacă v-a plăcut muzica lui Beth McKenzie la fel de mult ca mine, arătați-i artistei un pic de dragoste virtuală sub forma de difuzări, like-uri și urmăriri.